9/2/09

Sporro, siempre con farsas.

Sporro”, el diario que más te pone... al día, nos presenta en-porrada; perdón, en portada; unas sorprendentes revelaciones de Michael Phelps en relación al escandaloso asunto del "submarino":


Según palabras del propio nadador, consumía marihuana “porque me hacía sentir como cuando estaba en el agua: flotando”. También aportó otro dato extraño ya que afirmó que, la primera vez que consumió, fueron unas voces de su cabeza las que le insistieron para que probara.

Después de multitud de análisis de las imágenes, los expertos criminólogos distinguieron una presencia, una figura difusa. Los rasgos característicos del personaje y el discurso inconexo que escuchó el recórdman australiano, llevaban a un solo hombre:



Manolito Reyes Millán ha sido detenido, acusado de tráfico de drogas. Le ha caído una pena de 2 años y 3 días, pero ya ha solicitado un recurso para alargar su estancia en prisión ("soy feliz entre tanta porra". declaró). Por su parte, Phelps ya ha sido nombrado el nadador total, porque a partir de ahora:


- Nada de patrocinadores.
- Nada de contratos.
- Nada de sponsors.
- Nada de anuncios.
- Nada. Nada de nada.

7 comentaris:

Josep ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Josep ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Josep ha dit...

Qui és pot resistir a la temptació del pecat! El Manolito Pozí és alhora incubus. i succubus.

sr. Manel ha dit...

En Pozi incubus, succubos i si et descuides, enculus! Per cert no se si haurà vist l'homenatge a la seva persona (les barres vermelles a l'alçada dels ulls). Era un homenatge amagat, una mica de llenguatge simbòlic entre tant vulgarisme...

Valero Sanmartí ha dit...

Així que les barres vermelles dels ulls son una referència intertextual a l'imaginari del bon senyor Josep? O sigui, sr. Manel, que m'està dient que davall d'aquests uniformes de presó s'hi amaguen dos mamelles i una tita de dos pams? Encara tindrà gresca en Pozí...

sr. Manel ha dit...

Sr. valero capta molt bé les sutileses... però pel que he escoltat en Pozi es un gay de tipus "solidari": li agrada més donar que rebre.

Josep ha dit...

Hi ha gais actius, passius i també hi ha gais polivalents.

Que van de valent amb l'uniforme de poli, amb la porra i les manilles.