24/2/09

Pene, de oro.








5 comentaris:

Pare Bukkàkez ha dit...

Humor Hintelijente:
¡ahora con mas imágenes y un 90% menos de texto!

sr. Manel ha dit...

Sr. Pare, jo li explico vàries teories, triï aquella que més li agradi:

- Es un homenatge al cinema mut: una entrada muda.

- És un homenatge a la cuina minimalista. Poca lletra, molt de contingut.

- És un post integrador ja que el poden entendre totes les cultures. És l'idioma universal del símbol.

- No tenia ganes d'escriure perquè ara tinc 2 blogs.

- És una crítica a aquells lectors que diuen que abusem de les paraules.

- Les imatges ja parlaven per si soles i no calia afegir res més. La seqüencia és:
1. Guanya el Ja l'oscar.
2. Guanya la Pe l'oscar.
3. La Pe fa un gest amb el braç que indica què vol fer amb els oscar de tots 2.
4. El Ja llueix amb orgull el seu paquet daurat.
5. Es desvetlla l'origen de los huevos de oro.

Modgi ha dit...

Té una fixació pels genitals que comença a ser preocupant. Especialment si algun dia es fixés en els meus.

sr. Manel ha dit...

Sr. Modgi: ho accepto i estic intentant evitar aquesta línia. Per la carn és dèbil. Com la carn dels genitals.

Josep ha dit...

Ja ho sap, que aquesta noia em cau com una guitza al cul amb morenes sagnants?