22/12/08

Caras, caras y más-caras:

Maldita sea. Pensaba que hoy iba a ser el día en el que iba a dejar de ser un loco pobre para convertirme en un excéntrico millonario. Había comprado varias participaciones y tenía el presentimiento que este año sí, que este año era el bueno. He empezado a mirar los números premiados y uno me resulta familiar: el 32365. He mirado los décimos que había comprado y... ¡sí! ¡era mío! Voy rápidamente hacia la administración, gritando a los cuatro vientos lo asquerosamente rico que era, y maldiciendo a todos esos pobres que me miraban con justificada envidia y...

...Entonces pasó. Ese décimo, mi 32365, no valía. Correspondía al sorteo que se celebró en un colegio, con un premio a elegir entre una cámara de fotos y un premio metálico. Vaya cara se me ha quedado. Una vez superado el desengaño, me he decantado en un primer momento por el premio metálico; pero éste consistía en siete CDs piratas con los grandes éxitos de Metallica. Vaya cara tenían. El segundo premio, mucho más jugoso, era una añeja cámara de 2 megapíxeles.
Así que mi cámara y yo hemos salido a la búsqueda y captura de imágenes, no sin antes repartir una intensa y descontrolada lluvia de hostias a los responsables de mi desilusión. Vaya cara se les ha quedado. Antes de seguir, y como no veo ningún argumento lógico para incluir en el post una mamella (algo que está comenzando a ser habitual), adjunto la imagen sin razonamiento ninguno:

¿Qué cara se os queda?

Ahora sí. Desde aquí les recomiendo a todos los afectados por mis puños de acero unas mascarillas faciales que mi cámara y yo hemos captado, y retamos a nuestra fiel audiencia a buscar un título adecuado para cada uno de estos bizarros tratamientos:

Modelo 1: "Me he tocado un grano y mira la que he liado".


Modelo 2: La pitufina de ojos putrefactos.



Modelo 3. Modelo Prison Break: represento el plano del párquing del Mercadona en mi faz para poder salir más fácil.



Modelo 4: "Señores hawaianos, por favor, creo que tendríamos que dar el bukkake por terminado".

Modelo 5: "Es más que chocolate". Ya a la venta en su Caguefour más cercano.




5 comentaris:

Josep ha dit...

Esperi's vostè, que aviat sortiran les mateixes notícies de cada any: "es fuga amb el dècim que compartien", "la mata per no repartir els milions" i "desembarcament de compradors de dècims premiats per a blanquejar diners".

Quin putu bucle!

sr. Manel ha dit...

Sisi... i el tipics comentaris garrulus del pal:

-Nunca me habia tocao na.
- Era el unico numero que habia comprao.
- Asin podre tapar agujeros.

I l'entranayable vei que ha sigut l'unic que no li ha tocat de tot el barri. Aquest sempre culmina la seva intervenció amb un "lo importante es tener salú". Aquests casos segur que acaben e suicidi, però ens ho amaguen.

Valero Sanmartí ha dit...

Ufff... complicat trobar-hi títols, tot i que la model prison break sembla q títols potser no però titoles sí que ha trobat pq tinc fortes sospites de q la seva crema facial és "crema caballero"... de la que te sale del agujero.
No sé vosaltres, però jo veig la model 5, la de la masque chocolat, i m'imagino en Melendi cremant-li la cara amb un soplete mentres diu "Este sí que es el chocolate que mas me pone".

Pare Bukkàkez ha dit...

M'agradaria felicitar a l'autor de tals grotescs dissenys per presentar els productes.
M'encanta el fet que les fulles de menta, els nenúfars o el que siguin, no faltin en cap combinació.

Ah! I vigili amb els premis en metàlic, que a mi un cop em va tocar una cuberteria de ferro enriquit.

sr. Manel ha dit...

Excel·lentissim Valero: cal destacar la honestedat del fotograf, ja que segur que moltes models també acaben amb "crema caballero" per aconseguir la feina i ens ho amaguen. A la model 5 li podia haver dedicat un "especial merda", però no em veia amb cor de superar el seu treball a la setmana temàtica de la femta.

Molt Honorable Pare Bukkakez: tinc que maleir la seva aparició a la meva vida ja que m'ha traspassat el seu gust per aquesta noble pràctica sexual. És la segona vegada en menys d'una setmana que apareix aquest cocepte en aquest indesitjable blog. Per cert, els productes els pot trobar a qualsevol centre carrefour. Ma germana e sva fer amb un parell i estic desitjant veure els resultats al seu rostre.