21/9/09

En el país de los ciegos, el bizco es... gracioso


Sólo dos consideraciones acerca de esta fotografía tomada en el Festival de Cine de San Sebastián:

Esta No es la foto de San Sebastián. Este Sebastián tiene poco de Santo.


La que viene a continuación SÍ es la foto tomada en San Sebastián:


"¡Señor Trueba, mire a cámara!"...



Y aquí van las consideraciones acerca de la instantánea:


1) El muchacho de la izquierda parece que está intentando orientar al director hacia el objetivo. Un actor dirigiendo a su director. Me parece una paradoja bastante cómica. ¿No? Bueno, vale, de acuerdo.

2)
La chica de la derecha se mantiene ajena a todo lo que sucede alrededor. Únicamente se concentra en lograr la pose perfecta. Efectivamente, para después colgar su foto en facebook. Sí, es una de ellas.



El estrabismo era, hasta ahora, el concepto con el que únicamante nos referíamos a la desviación del alineamiento de un ojo en relación al otro.

Pero cada vez es más frecuente una variante que afecta a los pezones femeninos. Hay algunos que, misteriosamente, también se desvían del alineamiento de uno en relación al otro. Esta evolución del estrabismo es conocida con el nombre de estetabismo:



Pero la malformación se expande y ya son muchos los casos de varones afectados: El estravestismo, que combina el estetabismo anteriormente explicado con el travestismo...


Así que no juguéis mucho con los pezones de vuestras novias/ amantes/rollosdeunanoche/follamigas porque pueden quedarse desviados para siempre. Me he dejado en esta enumeración a las "esposas". No es una errata. Ya doy por sentado que esas cosas en el matrimonio ya no tocan/ ya no se tocan.




9 comentaris:

noveldaytantos ha dit...

La verdad es que da cierto miedo eso de ver cada teta apuntando para un lado. No sé, es misterioso, mosqueante.
¿Tú qué opinas de un tío que mira para ambos lados?.

Valero Sanmartí ha dit...

Sr. Manel, un viatge m'ha impedit seguir el seu blog aquests últims dies, però és d'agrair tornar i veure la meva aparició a la seva fotonovel·la.

D'altra banda, voldria comentar que en aquesta degeneració de l'estrabisme que planteja, considero que és pitjor l'estebanisme que la seva fase final, l'estravestisme. És per culpa del desconcert. Tots sabem que la Mairena va nàixer home per convertir-se en... ¿dona? Potser no del tot, però allí apunta. En canvi, la Belén Esteban, què cony és? Què va ser? Cap on va? En definitiva, els camins de la coca son inescrutables. Perdó, perdó, volia dir els de la insulina...

sr. Manel ha dit...

Sr. Noveldaytantos: A mí, más que miedo, me produce risa. Lo que pasa que la reacción de la fémina al verme desnudo es similar. El concepto de "tíoquemiraparamboslados" no acabo de entenderlo, si se refiere sólo a lo visual le diría que es gracioso. Y útil. Siempre procuro tener un amigo bizco. Son el futuro de la evolución. Es más, posiblemente Dios es bizco. Por eso siempre se simboliza con un solo ojo.

Sr. valero: Vostè es mereix un homenatge però, com que no en sé fer, l'he inclós com a personatge convidat a la fotonovel·la. M'agrada el concepte de fotonovel·la, li dona un nivell que no té. Pel que fa a l'altra aportació, li diria que l'estravestisme no és conseqüència de l'estebanisme, sinó són dos moviments independents. L'únic nexe comú són els cirurgians, que jo no sé com collons orienten les pitreres. Quan vulgui fem un debat sobre el tema...

Josep ha dit...

Amb el seu permís, ampliaré aquest interessant estudi científic:

1) Endotropia, estrabisme divergent o mugronaire. Ocasionat per mirar mugrons que no estan orientats de la mateixa maner.

2) Exotropia, estrabisme convergent o clitorià. Provocat per la pràctica del cunnilingus. L'home mira un punt fix central, el clítoris i els llavis interiors, i es queda guenyo.

Al seu servei, com sempre, espero haver estat d'utilitat.

Markutis ha dit...

A la dreta del Trueba no hi ha el Michael Jackson?

sr. Manel ha dit...

Sr. Josep: Els seus coneixements són sempre benvinguts. Vostè és una barreja de sabiduria i excentricitat: Com en Punset o en Sánchez-Dragó. El segon cas que presenta crec que està basat en fets reals...


Sr. Markutis: En ocasiones veo muertos. Jo només veig una senyoreta de bon veure. Allà cada un amb els seus gustos...

Josep ha dit...

Per cert, m'he fet un embolic:

- Endotropia, mira cap a dins
- Exotropia, mira cap a fora

Modgi ha dit...

Jo crec que els cirugians s'estan preparant per quan vingui la moda de la tercera teta, altrament coneguda com "la moguda desafío total". Per això creen el que la ciència moderna anomena "espai intertetal".

x ha dit...

Manel sr. resucito el post

el comentario bocadillo del trueba jaja