9/7/09

Pasatiempos para partirse el culo.

Resuelve estos jeroglíficos y sabrás a qué jugador del Real Madrid nos referimos en cada caso:

Caso 1:
Respuesta: ¿Una caca con acento? Kaká.

Caso 2:



Respuesta: ¿Un Crist (un Cristo catalán), una i y un ano? ¡Cristiano!

Qué bien lo estamos pasando, ¿verdad? No hace falta que contestéis...


Caso 3:

Solución: ¿Una mariquita? ¡Sergio Ramos!
Caso 4:



Solución: ¿Un MARICONAZO? ¡Guti!

Posiblemente habréis tenido alguna duda en los dos últimos casos. Lo entiendo. También Sergio entiende que aún es un joven aprendiz en el vestuario blanco, un mariquita en formación que todavía está un escalón por debajo de la auténtica ama de las duchas del Bernabéu...



11 comentaris:

AdP ha dit...

Me atrevo a añadir alguno. Vean esta imagen. Como pista, les diré que el Madrid tiene dos.

Saludos.

Markutis ha dit...

Hòstia! Lo de la quarta foto existeix més enllà del carnaval de Las Palmas?

Anacrònic ha dit...

Per tothom és coneguda la canço popular:

Guti, Guti, Guti Maricóóón!
Guti, Guti, Guti Maricóóón!

Pare Bukkàkez ha dit...

Gràcies però, calia un anus masculí?... No respongui!

sr. Manel ha dit...

Sr. AdP: Serhio Ramos y Guti son fijos. Espero que el que insinúa usted no sea ninguno de los Diarra. Me compadezco del culo receptor...

Sr. Markutis: Per sort mai he vist un exemplar com aquest. No sé si em perdo res...

Sr. Anacrònic: No sé si ho és o no, però prefereixo quedar-me amb el dubte per si de cas... Aquestes cançons populars les haurien d' ensenyar a l'escola! No les mariconades que ensenyen els mestres! Quantes paradoxes!

Sr. Pare: Em passaré el seu consell de no respondre per l'anus i li diré que, malgrat que sembli impossible, em resulta molt complicat trobar imatges de polles i anus de qualitat. Jo és que sempre he sigut molt exquisit en aquest tema i aquest m'ha semblat especta-cul-ar. Ai quina gràcia m'he fet.

AdP ha dit...

Dios me libre de mencionar siquiera que alguien pueda estar sometido a semejante tormento. Mi propuesta se encontraba enmarcada en el mismo contexto que los dos primeros que usted mostró. Lamento los daños morales que haya podido causar a los lectores que hayan llegado a imaginarse a alguien sodomizado por alguno de los Diarrá, totalmente achacables a mi forma poco concreta de expresarme.

Saludos.

Josep ha dit...

Vostè hauria de treballar comentant els esports a la tele. Èxit assegurat!!

I enemics, també.

Valero Sanmartí ha dit...

Ep, que jo pensava que els jugadors del Madrid no podien tenir pitjor estilisme i arriba Benzema i també va fet un pinzell. Quina vergonya (ètica i estètica) d'equip.

PS: Encara que el nostre amic Samuel (¿está muerto? ¿de parranda?) potser és la persona que pitjor vesteix. De la història. Em refereixo.

Modgi ha dit...

Hem passat del "CR7 agáchate que te la mete" al "CR9, le hacen un bukkake y dice que llueve". Per cert, que el nano de la foto porta la bossa escrotal introduïda al seu propi annus. Un prodigi de la natura.

sr. Manel ha dit...

Sr. AdP: Pues yo, quiero decir, un amigo mío, seguro que estaría encantado de tener un uno contra uno con Diarra. Para gustos, los colores.

Sr. Josep: M'agradaria ser parella de Maria Escoria de la 1. La meva primera noticia seria la de la extirpació dels pits de la tenista aquella, que ja és una realitat.

SR. Valero: No oblidi que l'etapa del senyor Etoo a Madrid va coincidir amb l'època del "Madrid de los Ferrari". El luxe pel luxe, sense cap sentit estètic. Tot saprèn, i l'Etoo se les sap totes...

Sr. Modgi: Com a poeta (marranu) tindria molt de futur. Pel que fa a la imatge, el més difícil va ser mantenir la postura alhora que em feia la foto.

fauston ha dit...

jajaja que buena...pero podias haber puesto las soluciones en los comentarios, asi me hubiera parado a pensar los jeroglificos!!

Gracias por pasarte por mi blog, pasate mas veces, yo me pasare por aki!