5/4/10

Publicidad engañosa: Coca-Cola.


Durante décadas, e incluso años, se ha definido a la Coca-Cola como...

... "La chispa de la vida".


¿La chispa de la vida? Mal. Da falsas esperanzas. Juega con todo aquel consumidor que, moribundo, espera recuperar su vitalidad (dile vitalidad, dile pulso) con la ingesta de ese caldo gaseoso... En vano, claro. Ya va siendo hora de que los eslóganes publicitarios se ajusten a la realidad del producto...


 "Desfibrilador, la Chispa de la Vida".


Así, mucho mejor. 

4 comentaris:

Modgi ha dit...

aquest anunci (en català normatiu: "nunsi") nomès podria haver millorat amb un mugró.

Josep ha dit...

Un anunci molt bo.

Alguns centres esportius ja el tenen: Vila-Real Sports.

Hi ha partits polítics que ho defensen: Iniciativa Desfibriladora

I algunes empreses ho venen:
Cardio Desfibr

sr. Manel ha dit...

Sr. Modgi: Es conforma amb un mugró? Jo, si no tenen els dos, em fa cosa...

Sr. Josep: És vostè com un Pelocho, d'aquells que tenen informació de tot.

SUPER FELÍ ha dit...

molt ocurrent !