12/3/10

MILKs.


Sabía que este momento iba a llegar. Nos hemos pasado mucho tiempo burlándonos en las redes sociales de las señoras, creando grupos que humillaban sus arraigadas costumbres: que si señoras que llevan bolsas en la cabeza para protegerse de la lluvia, que si señoras que lo dan todo bailando politonos, que si señoras que bailan con otras señoras... 

Mientras tanto, ellas aguardaban  cruzadas de brazos (único método de sostención de sus enormes pechos de señoras)  esperando el momento idóneo para pasar al contraataque. Fue hace unos días cuando, aprovechando el caos imperante en la ciudad de Barcelona, decidieron dar un golpe sobre la mesa... y en la cara de su alcalde, Jordi Hereu:

Los preliminares.


 La consumación del acto.


Después de la agresión le hicieron un reconocimiento médico a Hereu, y le diagnosticaron una lesión cerebral grave. Más tarde se dieron cuenta de que la lesión era previa al encuentro con la señora.

Así que si os cruzáis con ellas, tened cuidado: son muchas y están cabreadas...

Expertas en dar leches: no te cortes en devolvérselas.



5 comentaris:

Modgi ha dit...

Més aviat paralíem de GILKs, com a grandmothers. Va ser un detall que l'alcalde hereu no s'hi tornés. S'imagina un "round one fight!" alcalde vs votant.

sal i sucre ha dit...

M'agrada el nou concepte. Utilitzem-lo més sovint. I també podria servir per Mayors I'd Like to Kick.

Josep ha dit...

Aquesta senyora és un prototipus perfecte de la Mare de Família Que Fot Galetes Als Nens Entremaliats.

Només va faltar dir "pam pam al culet".

Remitjó ha dit...

Quina bateta més apanyada porta la senyora de la foto!

sr. Manel ha dit...

Sr. Modgi: Existeix una llei no escrita dels street fighters que diu que no es pot pegar a algú que porta ulleres. Les senyores coneixen tots aquests trucs bruts.

Srta. Sal i sucre: Correcte, però jo sempre em poso al costat dels dèbils i/o dels discapacitats. En aquest cas, estic del costat d'en Jordi Hereu: per dèbil i per discapacitat.

Sr. Josep: Això eren altres temps. Ara són els nens els que foten galetes als seus pares. Temps moderns.

Sr. Remitjó: Una bata amb un bonic estampat i una mà perfecta per estampar alcaldes. Ben combinada, va.