INT. CLASSE
Uns quants ALUMNES estan asseguts a les seves cadires, mentre
la resta estan a la finestra mirant com plou. Entra per la
porta el MESTRE D’EDUCACIÓ FÍSICA.
MESTRE D’EDUCACIÓ FÍSICA
Bé, nens: com sabreu, està plovent molt,
així que haurem de suspendre la classe
d’Educació Física.
ALUMNES (tots a la vegada)
Oh!
MESTRE D’EDUCACIÓ FÍSICA
Però tranquils, que podem jugar a molts
jocs aquí dins.
ALUMNES (tots a la vegada)
Bé!
MESTRE D’EDUCACIÓ FÍSICA
Jugarem per parelles al joc d’aguantar-se
la mirada. Qui aguanti més sense tancar els
ulls, guanya. Vinga va, comencem.
Es fa un pla general de la classe, i es veu com poc a poc
van acabant les partides… menys una. Els ALUMNES envolten
la taula de l’ALUMNE 1 i de l’ALUMNE 2, mentre ambdós
mantenen cara de tensió.
ALUMNE 1
(està a punt de tancar els ulls, però
es posa els dits per evitar que caiguin
les parpelles)
ALUMNE 2
(també està a punt de tancar els ulls,
però es posa dos bastonets a cada ull
per evitar-ho)
ALUMNE 1
(ensenya el dit índex a l’ALUMNE 2 i
se l’introdueix al cul. Obre els ulls
de cop)
ALUMNE 2
(es treu els bastonets, ensenya el puny a
l’ALUMNE 1 i se l’introdueix al cul. Obre
els ulls de cop)
ALUMNE 1
(es doblega les parpelles cap endins)
ALUMNE 2
(s’arrenca les parpelles)
L’ALUMNE 1 i l’ALUMNE 2 es miren durant uns segons, fins que
els ulls de tots dos surten disparats, cauen al terra i es veu
com rodolen. Es fa un silenci. Toca la campana i els ALUMNES i el
MESTRE D’EDUCACIÓ FÍSICA surten corrents de la classe. L’ALUMNE 1
i l’ALUMNE 2 també intenten sortir de la classe, però van
topant per tot arreu.
FON A:
NEGRE
FON A:
INT. CLASSE
El MESTRE D’EDUCACIÓ FÍSICA torna a entrar a la classe,
mentre l’ALUMMNE 1 i l’ALUMNE 2 segueixen topant per tot
arreu.
MESTRE D’EDUCACIÓ FÍSICA
Hola, sóc un dels actors que han fet
possible aquest espai. Només volia dir que
cap d’aquests dos nens han resultat ferits
en la gravació d’aquest sketch: No maltracteu
massa els nens, que són el futur!
FON A:
NEGRE
FON A:
INT. CLASSE
El MESTRE D’EDUCACIÓ FÍSICA aguanta la posició.
DIRECTOR DE L’SKETCH(OFF)
Tallem!
El MESTRE D’EDUCACIÓ FÍSICA surt de l’escena. El DIRECTOR DE
L’SKETCH entra en escena i persegueix l’ALUMNE 1 i l’ALUMNE 2,
que seguien topant amb coses de la classe. Finalment els
atrapa per parlar amb ells.
DIRECTOR DE L’SKETCH
Nois, ho sento però us he d’acomiadar.
No podem tenir en plantilla actors invidents.
Potser desgraveu, però ara sou molt limitats
a nivell interpretatiu… només podeu fer de
cecs, així que… Producció!
El PRODUCTOR entra en escena amb dos gossos-guia, dos bastons
i dues ulleres. El PRODUCTOR dóna els gossos guia a l’ALUMNE
1 i l’ALUMNE 2, els hi col·loca les ulleres i els hi dóna els
bastons. El PRODUCTOR surt de l’escena.
ALUMNE 1
Què és això?
ALUMNE 2
Què ens esteu donant?
DIRECTOR DE L’SKETCH
La liquidació del vostre contracte. Però
tranquils, que m’asseguraré que seguiu en
el món de l’espectacle.
FON A:
EXT. TEATRE
A la cartellera del Teatre, hi ha un cartell que posa: “Els
meravellosos malabaristas cecs… no veureu res igual!” S’obre
la porta del teatre i es veu l’ALUMNE 1 i l’ALUMNE 2, fent
malabars amb els seus ulls. Finalment, llencen els ulls a l’aire
i se’ls col·loquen. Es fa un primer pla de l’ALUMNE 1 i l’ALUMNE
2, completament guerxos. Fan una postura final per donar per
acabat l’espectacle.
2 comentaris:
Ejem...
Sé que és una idea original seva. Quan em faci famós per això li ho reconeixeré. Suposo que amb el tema cubicles i la seva semblança amb la sèrie d'oficina que tenien pensada vós i monsieur Barberà, també deu estar que trina. Que trinaranjus.
Publica un comentari a l'entrada